Arçelik bugün Kamuoyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yaptığı açıklamayla kurumsal marka dönüşümüne gittiğini açıkladı.
Arçelik önüşümle çalışanların ve operasyonlarınortak bir kurumsal marka çatısı altında biraraya getirilmesi hedeflendiğini belirtti.
Şirket KAP’a yaptığı açıklamada şunları kaydetti:
“Globalleşme stratejimiz kapsamında Arçelik A.Ş.’nin, Türkiye dahil tüm coğrafyalardaki kurumsal markası bundan sonra Beko olarak kullanılacak olup böylece, tüm dünyadaki çalışanlarımız ve operasyonlarımızın ortak bir kurumsal marka çatısı altında biraraya getirilmesi hedeflenmektedir.
Bu kapsamda yurtdışı bağlı ortaklıklarımızın kurumsal unvanları da Beko kurumsal markasını içerecek şekilde değiştirilmektedir. Şirketimiz Türkiye’deki faaliyetlerini Arçelik Pazarlama A.Ş. üzerinden başta Arçelik olmak üzere yerel değer yaratan tüm markaları ile (Arçelik, Beko, Grundig, Altus, Leisure) sürdürmeye devam edecektir. “